Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen.
Dit ga je doen
- Samen met je team van strategen, designers en marketeers sterke campagnes bedenken en uitwerken
- Contentdagen organiseren om in de vorm van podcasts, video's, foto's en gesprekken een enorme bak aan waardevolle input te verzamelen
- Op pad gaan om op onderzoek uit te gaan: interviews, events, een dag meelopen, klanten bezoeken en ga zo maar door
- Doelgroepinterviews voeren waarbij je niet stopt tot je weet wat ze écht drijft
- LinkedIn posts, interviews, artikelen, ads en landingspages ontwikkelen die de spijker op z'n kop slaan
- Thought leadership opbouwen voor onze klanten zodat ze de autoriteit worden in hun markt
- AI inzetten als hulpmiddel om sneller en effectiever te werken – jij weet waar jouw waarde zit en wanneer je juist AI slim moet benutten
Solliciteer nu
Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij.
Dit ben jij
- Je merkt al je hele leven dat je dingen eerder snapt dan anderen (Neurospicy? We likey.)
- Je bent analytisch scherp – je fileert complexe materie tot de kern overblijft
- Je werkt graag slimmer in plaats van harder en verbaast je erover dat anderen dit niet ook doen
- Je stelt vragen waar mensen even stil van worden omdat niemand ze ooit eerder heeft gesteld
- Je bent zelfstandig, onafhankelijk en houdt niet van te veel kaders om je werk te doen
- Je wordt juist gestrest als je te weinig te doen hebt: je hebt de adrenaline nodig om in beweging te komen
- Je omschrijft jezelf als generalist, maar hebt eigenlijk het idee dat je sowieso niet echt in een hokje past (en vindt dat ook niet nodig)
- Je hebt al een aantal jaar werkervaring en laat je niet snel gek maken
Solliciteer nu
De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit.
De Oppepper Spirit
01
Kritische en analytische blik
Bij alles wat jij of je collega’s maken doe je een stapje terug om kritisch te kijken naar het resultaat. Je vraagt jezelf actief af of de plannen aansluiten bij het merk, passen in het grotere geheel en of de content interessant is voor de doelgroep. Je kunt het daarnaast niet laten om te bedenken hoe het nóg beter kan.
02
Natuurlijke nieuwsgierigheid
Je vindt het leuk om je in nieuwe thema’s en tools te verdiepen en om jezelf continu te verbeteren in je vakgebied. Je leest of bekijkt daarom graag content over nieuwe kansen en trends, maar bijt je ook met plezier vast in het vakgebied van een (nieuwe) klant. Gaan we iets doen wat je nog nooit hebt gedaan? Bring it on!
03
Sterk verantwoordelijkheidsgevoel
De content van jouw klanten is jouw domein en dat voelt ook zo. Je werkt actief samen met collega’s, maar de resultaten, blije klanten en kwaliteit van de content voelen altijd als jouw verantwoordelijkheid. Jij neemt de lead en daar krijg je energie van.
Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug.
Dit krijg je er voor terug
- Salaris van €3250 - €4000 bruto per maand, afhankelijk van je ervaring en skills
- Flexibele werktijden (wij beginnen om 10.00 uur, maar doe vooral wat voor jou werkt)
- Wekelijks gratis boksen met een trainer
- Lidmaatschap van onze exclusieve Oppepper Boekenclub
- Regelmatig workshops en inspiratiesessies in je vakgebied én voor je persoonlijke ontwikkeling
- Een dynamische rol in een energieke scale-up
- Samenwerking met inspirerende en betrokken ondernemers
Solliciteer nu