Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen. Dit ga je doen.
Dit ga je doen
- Je hebt de leiding over een multidisciplinair team met een projectmanager, contentspecialist, designer en online marketeer.
- Je bepaalt de strategische koers voor onze klanten en vertaalt deze naar duidelijke plannen en prioriteiten.
- Je begeleidt klanten samen met de andere strategen binnen ons Go-to-Market programma: van strategische positionering en messaging tot het maken van een praktisch marketingplan om hun markt te veroveren.
- Je bent sparringpartner op bedrijfsniveau: je denkt mee over groei, positionering en commerciële strategie.
- Je werkt samen met specialisten om strategie te vertalen naar een heldere richting voor content, campagnes en merkactivatie
- Je leidt strategische sessies en workshops met klanten en interne teams.
- Je bewaakt de kwaliteit van het strategische werk en de impact op de resultaten
Solliciteer nu
Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij. Dit ben jij.
Dit ben jij
- Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding.
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in marketingstrategie voor B2B.
- Ervaring met SaaS-bedrijven is een sterke pré.
- Je hebt leiderschapskwaliteiten: je inspireert, beslist en brengt mensen in beweging.
- Je bent analytisch en commercieel sterk en snapt snel waar bedrijven staan en wat ze nodig hebben om te groeien.
- Je denkt strategisch, communiceert helder en durft knopen door te hakken.
Solliciteer nu
De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit. De Oppepper Spirit.
De Oppepper Spirit
01
Kritische en analytische blik
Bij alles wat jij of je collega's maken, doe je een stapje terug om kritisch te kijken naar het resultaat. Je vraagt jezelf actief af of de plannen aansluiten bij het merk, passen in het grotere geheel en of de campagne interessant en aantrekkelijk is voor de doelgroep. Je kunt het daarnaast niet laten om te bedenken hoe het nóg beter kan.
02
Natuurlijke nieuwsgierigheid
Je vindt het leuk om je in nieuwe thema's en tools te verdiepen en om jezelf continu te verbeteren in je vakgebied. Je leest of bekijkt daarom graag content over nieuwe kansen en trends, maar bijt je ook met plezier vast in het vakgebied van een (nieuwe) klant. Gaan we iets doen wat je nog nooit hebt gedaan? Bring it on!
03
Initiatiefrijk en verantwoordelijk
De campagnes van jouw klanten zijn jouw domein en dat voelt ook zo. Je werkt actief samen met collega's, maar de resultaten, blije klanten en kwaliteit van de campagnes voelen altijd als jouw verantwoordelijkheid. Jij neemt de lead en daar krijg je energie van.
Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug. Dit krijg je er voor terug.
Dit krijg je er voor terug
- Een salaris van €4.500 – €5.000 bruto per maand, afhankelijk van je ervaring en skills.
- Een sleutelrol in de groei van Oppepper en onze klanten.
- Flexibele werktijden
- Wekelijks gratis boksen met een trainer.
- Lidmaatschap van onze exclusieve Oppepper Boekenclub.
- Regelmatig workshops en inspiratiesessies, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk.
- Een dynamische rol in een energieke scale-up.
- Samenwerking met inspirerende, ondernemende klanten en collega’s.
Solliciteer nu